Chacah

Chacha bloggen ....

Jaa ja vet att jag har dissat er ett tag men asså ja ha inte gaft tid och sen så har en polare till mej gjort iårning denna blogg åt mej som jag är så jävla glad för :Dtack Sami


Jaha skolan i dag de av bra men tråkigt och långtråkig
missade bussen i dag med julia när vi skulle hem så vi fick vänta typ en halvtimme till elr nått:@
men skitsamma är hemm nu iaf :D

Jaa hade engelska i dag ja och vi fick reda på vårant prov jag fick ett stort G på det faan vad glad jag blev ....
Ska ju göra om biologiprovet på fredag fick typ IG på det men asså bliologi är fan inte viktig elr så som ja tycker men men ..

Skola i mon med men inte för min bror för att han ska till kAlmar och ta svininfluensansprutan och det
Vi ska väl ta de snart i skolan med ... men de e inte än på länge :S


Sitter man här och väntar på maten och tråkar för att det finns fan ingen som vill prata på msn och det är typ ingen som är inne heller för den delen  Jävla bajs på er typ XD

Nee nu ska ja lägga upp bilder på BDB och plugga lite men ha det så Jävla *Fucking bra kanske skriver nått senare kanske //puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0