Chacha

Chacha bloggen ....

enu en dag har gått av mitt liv och det ha ju kalrt varigt skitkul... nu dicker man cider mums mums

Var i skolan i dag och fick sluta digare i dag hade prov som ja inte fattade ett skit men lystigt vi fick de som vi inte skulle ha äns så att man bara jävla lärare lär er för fan att ge oss :@
sen så stack jag hem och hämtade min bror på min gamla skola och träffade andra vänner som ja har där kulkul:D.
Får fan skabb på alla jävla fjotisar i skolan bara snälla palla typ och snacka en jävla massa skit om mina vänner asså hon bara tes mid killarna i 7:an och hon är inte tsm med som bara för det :@

Sen var jag på punkten va rätt så kul tills dennis kom :D:D  var filmkväll oxå hahh robert gustavsson ...
Mamma var där nere och det



nee  nu ska ja dra och vara inne på BDB och msn ...


puss hej då bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0